DESTEK

Sıkça Sorulan Sorular


1. Entegrasyon süreci nasıldır?

İlk olarak portal üzerinden yine Hızlı Giriş ile kayıt olunarak Servis Sağlayıcı Kayıt formu doldurulur. Formun doldurulmasının ardından 30 günlük demo moduna geçilmiş olur. Demo modunda API entgre ediyorsanız yalnızca kayıt sırasında yazdığını cep telefonu numarası üzerinden entegrasyon testi yapılabilir; SDK entegrasyonunda girmiş olduğunuz test numaraları üzerinden test gerçekleştirebilirsiniz. 30 gün içerisinde servis sağlayıcının KEP (Kayıtlı kurumsal elektronik posta) adresine iletilen sözleşme yine KEP üzerinden onaylanır. Sözleşme onaylandıktan sonra Servis Sağlayıcı geliştirmeyi tamamlayıp entegrasyonu canlıya alabilir.




2. Turkcell Hızlı Giriş'in İngilizce desteği var mı?

Turkcell Hızlı Giriş servisi, İngilizce dil desteğinin yanında; İspanyolca, Almanca, Ukraynaca, Rusça, Fransızca, Romence, Arapça ve Hollandaca dil desteğine de sahiptir. Bu dillerde destek vermek isteyen servisler, Hızlı Giriş platformunun Yetkilendirme URL'sinin isteğe bağlı "dil" parametresini (ISO 639-1 formatında) çağırmalıdır.



3. Diğer operatör abonelerinin servis kullanımı nedir?

Turkcell Hızlı Giriş servisi, SMS OTP üzerinden Diğer Operatör Aboneleri için de kimlik doğrulama yapmaktadır.



4. Hangi cihazlar Hızlı Giriş'i destekliyor?

Turkcell Hızlı Giriş tüm cihazlarla uyumludur.



5. Hızlı Giriş kullanıcı deneyimi nedir?

Turkcell Kullanıcılar için Kullanıcı Deneyimi;
subscriber-click

Diğer Operatörler İçin Kullanıcı Deneyimi;
subscriber-sms

6. Kullanıcılar için rıza yönetimi süreci nedir?

Hızlı Giriş, GSM ile Giriş alternatifi seçilmesi durumunda; son kullanıcılardan bilgileri için, servis sağlayıcılarla paylaşmadan önce onay ister. Onay işleminden sonra aşağıdaki parametreler abonelerin onayına göre Servis Sağlayıcı ile paylaşılır.

  • GSM numarası
  • Ad Soyad
  • E-posta

Yukarıdaki bilgiler dışında; servis sağlayıcıların ihtiyaçları doğrultusunda cinsiyet, doğum tarihi, yaş aralığı, adres ve servis sağlayıcı için Elektronik Ticaret Kanunu izni de son kullanıcıların paylaşım onayına sunulabilir.

Aboneler, bilgi onaylarını Turkcell Çağrı Merkezi ile iletişim kurarak yönetebilirler.



7. Abonenin GSM numarası veya SIM kartı değişirse ne olur?

Turkcell Hızlı Giriş servisi, abonelerin kimlik doğrulama cihazının SIM tabanlı bir cihaz olmasını gerektirir. Çünkü Hızlı Giriş hesabı SIM karta bağlıdır ve operatör tarafından sağlanıp yönetilmektedir.

8. Hızlı Giriş servisi ücretli midir?

Hızlı Giriş son kullanıcılar ve Hızlı Giriş’i yalnızca giriş amacıyla servislerine entegre eden servis sağlayıcılar için ücretsizdir.

Hızlı Giriş’i dijital platformuna entegre ederek, hem giriş hem de üyelik amacıyla kullanacak servis sağlayıcılar için ise almayı tercih ettikleri aşağıdaki hizmetlere göre aylık olarak ücretlendirilir.

Başarılı İşlem Adedi

İşlem Başına Ücret

(Standart kimlik doğrulama)

İşlem Başına Ücret

(Gelişmiş kimlik doğrulama)

1- 10.000

0,10 TL

4,00 TL

10.001 - 200.000

0,095 TL

3,50 TL

200.001 - 1.000.000

0,09 TL

3,00 TL

1.000.001 - 5.000.000

0,085 TL

2,50 TL

5.000.001 +

0,08 TL

2,00 TL

* Fiyatlara KDV ve ÖİV dahil değildir.

* Satın almak için;

-Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ile iletişime geçebilir ya da
-hizligiris...tcell...turkcell...tcell...com...tcell...tr adresine mail atabilirsiniz.